Közzétéve 2021 július, 11 - 20:20
Öröm a vásárlás
Az itthon elérhető drogériák közül mindegyikben vásároltam már, viszont több szempontból a DM áll a szívemhez legközelebb. Nagyon jó árakon kínál széles termékskálát és az üzletek hangulata is roppant barátságosan lett kialakítva, na meg persze remek hűségkártya programja van.
Egy ideig Rossmann párti voltam és az akkori lakhelyemhez az volt közelebb, de a DM hűségprogramja egyértelműen átcsábított. Az active beauty kártyára minden vásárlásom után gyűjtögethetem a pontokat, egészen pontosan 300 forintonként egy pontot, amit később három forintonként átszámítva válthatok be. A másik erőssége ennek a kártyának a havonta megjelenő szorzós kuponok, ami annyit tesz, hogy egy bizonyos márka megvásárlása után pontsokszorozás történik. Ilyen például ha Libero pelusra van huszonötszörös pont, akkor az érte kapott x pontomat felszorozzák huszonöttel.
Ennek a hűségprogramnak köszönhetően nagyon gyorsan tudod a pontokat összeszedni és később akár egész havi bevásárlást abból fizetni. A real techniques ecseteimet teljes egészében pontból vásároltam, ami írtó jó érzés volt, mert egyébként nem adtam volna ki rá annyi pénzt, így viszont kispórolta nekem a DM kártyám. Shopping napokon ugyan már nem vesznek részt külön kuponokkal viszont olyankor alap sokszorozós kuponok szoktam életbe lépni, vagyis a vásárlásod összege után járó alappontokat szokták felszorozni legtöbbször hússzal, de tízszeres szorzó is előfordult már. Nagyon jó marketing stratégia ugyanis ezzel ösztönzik az embert, hogy ott vásároljon, és megmondom az őszintét kifejezetten kedvelem ezt a fajta motiválást.
Az üzletek hangulata is egyfajta megnyugvást áraszt magából. Amikor oda bemegyek, akkor nem csak anya vagyok, hanem nő is és szépen végigbogarászom a kínálatot. Van minden, amire anyaként, nőként, háziasszonyként szükségem lehet. Nem sok olyan vásárlásra emlékszem, amikor csak azt vettem meg, amire szükségem volt, általában egy kis plusz meglepi, mindig becsúszik a bevásárló kosaramba.
Kifejezetten kedvelem a Balea márkát, ami a DM egyik saját márkája. Nagyon jó áron kaphatóak ezek a termékek és legtöbbször szédítően finom illatkombinációkkal állnak elő. A tusfürdők az egyik kedvenceim, hiszen rengeteg változatot kapni tényleg fillérekért, nálunk itthon mindenki ezt használja, sőt még a kézmosóban is ez van. A limitált kiadások is nagyon jók szoktak lenni, bár nem követem feltétlen mindig naprakészen, de a tavaly nyári Copacabana kollekció annyira népszerű volt nálam is és sok Dm társamnál is, hogy idén más névvel újra piacra dobták.
„Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” a DM szlogenje, amivel teljesen egyet értek. Belépve az ajtón tényleg jól érzem magam a bőrömben és olyankor általában sikerül elfelejtenem a dolgokat, amik nyomasztanak, és egy kicsit szórakozom, kikapcsolódom, miközben elintézem a vásárlást. Lehet, csak számomra van ilyen hatással ez a drogéria, de kifejezetten szeretem azokat a napokat, amikor menni kell vásárolni a DM-ben.
hatalmas választék
jó árak
saját márka <3
remek bolti hangulat
Пользователь сайта
Ajánlom
Szabálysértés bejelentése
Minden hozzászólás