Közzétéve 2021 július, 05 - 10:10
Jó konstrukciók, kevésbé jó kiszolgálás
Két bankkal vagyok jelen pillanatban kapcsolatban és abból az egyikről már olvashattatok. Az OTP Bank a másik, ahonnan hitelt vetünk fel, hogy megvehessük a családi házat, ahol jelenleg is lakunk. Ez sajnos szerintem nem újdonság nagyon sokunk számára, de ez a vélemény most nem erről fog szólni, hanem a bank működéséről, az ügyintézésről és az egyéb tapasztalatokról. A férjemnek ott van folyószámlája, így egy minimális belelátásom az azzal kapcsolatos ügyintézésbe is van.
Hitelt felvenni szerintem sehol sem egyszerű, hiszen rengeteg papírt kell hozzá benyújtani és húzzák, mint a rétestésztát. Egy bankfiókba mentünk be, ahol egy külön szobában egy videó hívás keretein belül megismerhettük a lehetőségeinket és feltehettük összes kérdésünket, mindezt előzetes időpontfoglalás és minden nélkül, bár azóta lehet, már szükséges időpontot foglalni ezt nem tudom.
Küldtek egy ügyintézőt, aki elvileg minden szükséges iratot elkért tőlünk és a bankban is szépen aláírtunk mindent, sőt az ügymenet gyorsítása érdekében még a Földhivatalba is bevittük a szükséges papírokat. Később kiderült, hogy elfelejtettek említeni valamit, ami csak azért derült ki mert betelefonáltunk, de nagy sokára megkaptuk a pénzt. Borzasztó döcögős az ügymenet, és ha kicsit is nem értesz a dologhoz, akkor még ennél is sokkal több időt vett volna igénybe. Nem éreztem, hogy az ügyintéző értünk van, sokkal inkább, hogy nem érdekli, mikor kapjuk meg a pénzt, ő így is úgy is kap fizetést a hónap elején…
Ezt a hozzáállást kicsit rosszallottam, hiszen nem azért vesz fel hitelt az ember, mert éppen nincsen jobb dolga, hanem mert rászorul. Aki az ügyintézővel szemben ül elég kellemetlen neki a nemtörődömsége nélkül is az egész procedúra. Sajnos a telefonos ügyfélszolgálattal sincsenek jó tapasztalataink. Eddig bár hányszor próbáltunk valamilyen ügyet elintézni azt vagy nem sikerült, mert a megfelelő menüpontot sem találtuk, vagy éppen visszahívást ígértek, amit a mai napig „várunk”. Nagyon meg van bonyolítva a telefonos ügyfélszolgálat szinte átláthatatlan a menütérképe még akkor is ha a gépen nyitva van előttem és közben próbálok a telefonnal boldogulni.
Ez a bank is átállt a kétlépcsős azonosításra, csak éppen nem volt erről megfelelő tájékoztatás vagy lehet csak mi maradtunk ki belőle, így az két napnyi telefonálgatásba került, hogy ki tudjuk online fizetni a számláinkat. Az OTP online felülete viszont kellemesen átlátható és rengeteg ügyet el lehet rajta intézni, bár a Raiffeisennel szemben itt úgy tűnik, mintha arra törekednének, hogy az ügyfélnek mindenféleképpen be kelljen mennie egy bankfiókba. Legalább a férjem talál bankfiókot alig pár sarokra tőlünk, ezzel szemben nekem többet kell utaznom egy személyes ügyintézés miatt.
Összességében nincsen bajom az OTP Bankkal, mert ha nem lett volna ez a tökéletes hitelkonstrukció, akkor most isten tudja, hol írnám ezt a véleményt, viszont nem gondolom, hogy azért mert banki alkalmazott valaki azért már rögtön hidegen és ridegen kell a másikkal bánni, aki segítséget kérni megy be a bankfiókba. A telefonos ügyfélszolgálatot meg szerintem jobb ha elfelejtük….
jó konstrukciók
jó online platform
emberekhez való hozzáállás
telefonos ügyfélszolgálat
Пользователь сайта
Ajánlom
Szabálysértés bejelentése
Minden hozzászólás