OTP NYRT - vélemény

Átlag: 5 (1 szavazat)

Kategória: Bankok

Közzétéve 2023 május, 19 - 8:08

OTP NYRT

Felhasználási tapasztalat:: fél év, vagy több
Ár : 5000 Forint

Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankja, az egyik legismertebb és legelterjedtebb bank Magyarországon, mondhatni az átlag emberek által legismertebb, legközkedveltebb bank. Én személy szerint kellemes élményeket szereztem a bankkal kapcsolatban. Kedvesek, tisztelet tudóak az ügyintézőik, és nagyon értik szakmájukat, képzettek tájékozottak. Kedvesen, lelkiismeretesen tájékoztatják ügyfeleiket is. Az OTP Bank Nyílt részvénytársaság az OTP Csoport Kelet-Közép-Európában közel ezernégyszáz-ezerötszáz bankfiókot működtet, tizenegy országban mintegy tizenhatmillió ügyfelet kiszolgálva. Magyarország mellett az OTP további négy országban, Bulgáriában, Szlovéniában, Szerbiában és Montenegróban piacvezető a hitelállomány alapján. A z OTP NYÍLT RÉSZVÉNYTÁRSASÁG 2012. december 31-én  valamivel több mint huszonkilenc százalékban volzt magyar tulajdonban, hetven százalék tulajdonrésszel pedig külföldiek rendelkeztek.

Sok, számos ATM-mel rendelkeznek Magyarország szerte, kisebb városokban, falvakban is, illetve a környező országokban is, vagyis a fent említett országokban. A mai OTP Bank jogelődje, az Országos Takarékpénztár Nemzeti Vállalat 1949. március 1-jén jött létre.

Az állami Országos Takarékpénztár indulásakor mindössze harminc budapesti fiókkal és hatvanöt vidéki kirendeltséggel rendelkezett, elsősorban megyeszékhelyeken és nagyobb vidéki városokban. Kezdetben takarékbetét gyűjtésével, állami kölcsönügyletek intézésével és hitelnyújtással foglalkozott. Üzletágait a korábban megszüntetett Pesti Hazai Első Takarékpénztártól vette át. 1957-től profilja kiegészült a sportfogadási játékokkal (totó, lottó). 1964-től kezeli a lakossági valuta- és devizaügyleteket is. A kezdetben lakossági betétgyűjtéssel és hitelnyújtással foglalkozó pénzintézet tevékenységi köre fokozatosan kibővült az 1970-es években a tanácsok pénzügyeinek kezelésével, a kétszintű bankrendszer kialakítását követően, az 1980-as évek végétől pedig a vállalatok számára is megkezdte pénzügyi szolgáltatások nyújtását.

A 90-es évek második felétől jelentős figyelmet fordított az OTP Bank az elektronikus csatornákra. Azóta az egyedülálló brand, egységes szolgáltatás-struktúra és technológiai háttér megteremtésével létrehozott OTPdirekt szolgáltatásoknak jelentős lakossági és vállalati ügyfélköre van.

Az OTP Csoport napjainkban több mint tizenhárom millió ügyfele pénzügyi igényeire ad megoldást közel egyezerötszáz bankfiókjában, és több ezer ATM automatájával az ország legismertebb (egyik legismertebb) bankjává vált. Elektronikus rendszerük is kivallóan működik, saját chatbottal illetve online ügyintézőkkel állnak a lakosság szolgálatára, illetve a vállalkozók pénzügyeinek előre mozdítására.  Teljes mértékben kielégítő, minőségi szolgáltatásokat nyújtó bankról van szó az OTP NYRT esetében.

BANKOLÁSRA, BANK HASZNÁLATRA JAVASLOM

FŐLEG ELSŐ MUNKAVÁLLALÁS ESETÉN!

+Erősségek

MINŐSÉGI, MEGBÍZHATÓ

-Hátrányok

NINCS

Kollár Alíz Margit

Ajánlom

0

Szabálysértés bejelentése

Minden hozzászólás

Értesítés a
0 Legyél az első, aki hozzászól
Inline Feedbacks
View all comments