Citroen C3 - vélemény

Átlag: 2 (1 szavazat)

Kategória: Autók

Тип техники: - Другое -

Бренд: - Пожалуйста выберите -

Фирма: - Пожалуйста выберите -

Год выпуска: - Пожалуйста выберите -

Тип косметики: - Пожалуйста выберите -

Тип оборудования: - Пожалуйста выберите -

Тип устройства: - Пожалуйста выберите -

Közzétéve 2021 május, 28 - 12:12

Citroen C3 egy kedves kis autó

A Citroen C3 egy  ötszemélyes családnak ideális a mindennapokra. Igaz, amiről véleményt tudok írni, az a mi autónk. Már tizenhatodik éve szolgál bennünket. Sokat futott, dízel motor van benne, ami kifogástalanul működik mióta megvettük. Szerelem volt első látásra. véleményem szerint, ha jobban belemerülünk a vizsgálódásba, soha nem választjuk ezt a tipust és ezt a márkát. Azon kívül, hogy motorikusan kiváló, nagyon alacsony a fogyasztása ami nagyon kedvező. Még most tizenhatodik éves korában is csak átlag 4,4 litert fogyaszt 100 km-en. Ezzel ki is merült ami jót tudok róla mondani.

A tizenöt év alatt minden rosszat megmutatott, amit csak tudott. Kezdjük ott, hogy egy egyszerű égő csere sem egyszerű. Annyira kicsi és tekervényes úton lehet benyúlni az égőhöz pl. az első lámpáknál, hogy azt csak egy kis kezű ember tudja elvégezni, de azt is el kell találni, hogy az égő hogy van rendesen a helyén.

Egy másik probléma, hogy úgy rakták össze a gyárban, hogy a hűtővíz csöve nem volt rögzítve a motortérben. Amikor egyik nap letelt a két éves garancia, rá három nappal az állandó rezgéstől kikopott a gumicső oldala, így az sem volt meglepő, hogy elfolyt a hűtővíz.  Komoly anyagi megterhelést hozott a családnak.

Egy másik alkalommal, a férjem ült a kocsiban egy parkolóban, várta hogy vásárlás után indulhassunk haza, mikor egy nagy pattanást hallott, azután olyan érzése volt, hogy a kocsi is mozdult. Kiszált, kőrbenézte a kocsit, meglepődve tapasztalta, hogy elpattant a jobb első rugó. Ezután tréler, fizetés, szerelő. Hát ennek nagyon tudtunk örülni.

Két évvel később, a bal első rugó pattant el, miután beültünk a kocsiba és indulni akartunk.

Most ha ránézek, sírva tudnék fakadni, mert ezt a szériát úgy készítették, hogy a festés után fóliázták lakkozás helyett. Sajnos a közlekedés közben előfordul kavics felvrődés, meg néha jégeső is. Ezek nem múltak el nyom nélkül. A kocsi teteje és a motorháztető olyan, mint egy érzékenybőrű tapasztalatlan napozó bőre, három nappal a napozás után.

A véleményem nagyon megváltozott a Citroent gyártó cégről. igaz én csak a mi C 3-asunkról tudok beszélni, de elég rossz a tapasztalatom vele kapcsolatban.

hamarbet

Nem ajánlom

0

Szabálysértés bejelentése

Minden hozzászólás

Értesítés a
0 Legyél az első, aki hozzászól
Inline Feedbacks
View all comments