Közzétéve 2021 július, 01 - 13:13
Az én bankom hétköznapi szemmel
Egy bankról véleményt írni mindenféle hozzáértés nélkül nem tudom mennyire fog sikerülni, viszont több, mint öt éve a Raiffeisen Bank ügyfele vagyok. Ennyi idő alatt azért már gyűltek fel dolgok, amikről érdemes lehet beszélni. Jöjjön egy kis bank ismertetés csak józan paraszti ésszel, mindenféle banki szaktudás nélkül.
Sajnos rögtön két negatívummal kezdeném és ezzel gyorsan be is fejezzük a rossz dolgok firtatását. Egyrészről nagyon kevés Raiffeisenes bank automata van, így a legtöbb esetben kénytelen vagyok magasabb összegért pénzt kivenni másik bank ATM-éből. A másik pedig a bankfiókok hiánya. Ha jól számoltam, akkor Budapesten összesen tizenhat darab bankfiók van ezzel szemben például az OTP-nek majdnem minden sarkon megtalálható egy fiókja. Kifejezett ATM-et a google összesen kettőt talált ebből az egyik már Vecsésen van. Számomra ez furcsa, mert azt gondolom, lenne rá igény, hiszen az idősebb korosztály nem biztos, hogy mindent el tud intézni online.
Egy sima lakossági folyószámlám van, aminek éves kártyadíja ötezer forint. Ezen felül fizetek az SMS értesítésekért, de azt gondolom, erre a mai világban szükség van, mert ezzel minden pillanatban nyomon tudom követni éppen mennyi pénz, van a számlámon. Még nem adtam sosem össze, hogy egy hónapban mennyi a banki költségem, de eddig nem éreztem meg az egyenlegemen.
Kifejezetten szeretem az online bankot, mert nagyon sok mindent el tudok itt intézni és most, hogy még többlépcsős lett a bejelentkezés sem okoz gondot bejutnom a fiókomba. Gyorsan, gördülékenyen és átláthatóan működik a Direktnet. A bank applikációját nem próbáltam és egyelőre nem is áll szándékomban, mert nem tartom biztonságosnak, viszont többször szorultam már ügyintézői segítségre. Az egyik legnagyobb előnye a Raiffeisen Banknak, hogy nem kell minden apróságért a fiókba szaladgálni, hanem rengeteg mindent a call centeren keresztül el tudok intézni.
Gyűlölöm a telefonos ügyintézést viszont ebben az esetben egy jól működő átlátható telefonos menürendszert kapunk, ahol tényleg gyerekjáték megtalálni a számunkra szükséges menüpontot. Volt már, hogy húsz percet is kellett várnom ügyintézőre, de általában pár perc alatt kapcsolnak és mindig udvarias minden választ kielégítő ügyintézésben van részem.
Ugyan csak egy sima folyószámlám van a banknál, de maximálisan meg vagyok vele elégedve. Amikor esedékessé vált a csomagváltás, hogy ne kelljen többet fizetnem felhívtak és elmondták a lehetőségeimet, holott nem volt muszáj. Egyszerű közemberként, aki nem sokat ért a bankokhoz még így is úgy érzem törődnek velem és addig magyaráznak dolgokat, amíg meg nem értem. Én is és a pénzem is jó helyen van a Raiffeisen Banknál.
megbecsülik az ügyfelet
szakszerű kiszolgálás
korrekt árak
Пользователь сайта
Ajánlom
Szabálysértés bejelentése
Minden hozzászólás