Vélemény Kia Ceed New – Sikeres restyling - vélemény

Átlag: 4.5 (1 szavazat)

Kategória: Autók

Тип техники: Автосервис

Бренд: Ritmix

Фирма: - Пожалуйста выберите -

Год выпуска: - Пожалуйста выберите -

Тип косметики: - Пожалуйста выберите -

Тип оборудования: - Пожалуйста выберите -

Тип устройства: - Пожалуйста выберите -

Közzétéve 2020 december, 21 - 12:12

Vélemény Kia Ceed New – Sikeres restyling

Felhasználási tapasztalat:: több mint 1 hét

A Kia Ceed szegmensének egyik legnépszerűbb modellje, nemrég jelent meg új formában, nemrég vásároltam, és meg szeretném osztani tapasztalataimat a véleményem.hu olvasóival.

Ami a legérdekesebb, az újnak nincs semmi közös vonása az előddel. És mindez azért, mert sziluettjében mindenki a legközelebbi versenytársainak fantomjait fogja látni.

Engem személy szerint lenyűgöznek a fényszórók, a BMW sorozatra hasonlít: pontosan ugyanaz a matt felső szemhéj, gonosz szemek, bár itt ebben az esetben minden lámpában egy-egy lencse van, de most már xenonnal ellátva.

Most pedig nézzük meg a hátulját. A megjelenésre nem lehet panasz, minden nagyon harmonikus.

Annak a ténynek köszönhetően, hogy a Kia Ceed New autó hosszában és magasságában kissé megnyúlt, a fejlesztőknek sikerült hasznos teret létrehozni a csomagtartóban: az előző verzióban háromszáznegyven liter volt, most háromszáznyolcvan literes lett.

Ha a hátsó ülést összecsukjuk, akkor a mennyezetig használható terület ezerháromszáztizennyolc liter lesz.

Nagyon tetszett a gépkocsi hátsó ülése, maga a kanapé és a hátoldal dőlésszöge anatómiailag igazolhatóan hibátlan, teljes magabiztossággal képes lennék utasként vezetni legalább ezer kilométert.

Ráadásul az első üléseket a magasságomhoz igazítják (a magasságom 180 cm), a térd és a hátsó rész között még van egy kis hely, ráadásul a burkolata alatt van egy rejtett üreg.

És mégis, teljesen nyilvánvaló, hogy ennek az autónak a legérdekesebb helye, a volán mögötti hely.

Egyébként az ajtók könnyen, egyszerűen, halkan záródnak.

Valamilyen oknál fogva biztos vagyok benne, hogy még az is, aki nagyon távol áll az autóktól, és látta az elülső panelt, azt fogja mondani, hogy az ilyen tervezés külön figyelmet érdemel.

Ha eszembe jut az előd egyszerű panelje, önkéntelenül is remekműnek akarom ezt nevezni)

A titok abban rejlik, hogy pontosan az európai ízlésre koncentrál.

A műanyag puha, és ez jó, ha belegondolunk, hogy ennek az autónak milyen gyökerei vannak.

Az elülső konzol alsó részén van egy bemélyedés az apróságok számára, van két tizenkét voltos aljzata, USB csatlakozók és külső eszközök is.

Valamivel magasabban van az abszolút működőképes klímaberendezés, nagy forgantyúval a hőmérséklet beállításához és gombokkal a légáram sebességének és irányának szabályozásához.

Az Kia Ceed New audiorendszere véleményem szerint nagyon jó, de az alacsony és jó minőségű hangfrekvenciák még mindig hiányoznak.

A kormányon lévő gombok száma eleinte ijesztő, de gyorsan meg lehet szokni azokat és intuitív használatukat.

Maga a kormánykerék optimális vastagságú, és nagyon kényelmesen kézre áll.

A bal oldalon és közvetlenül a műszerfal alatt található egy gomb a kormánykerék fűtésének bekapcsolásához.

A kormánynak három fokozata van, amelyet a kormánykeréken lévő gomb megnyomásával lehet bekapcsolni és megváltoztatni.

Például a Comfort üzemmód lehetővé teszi, hogy a kormányt egy ujjal elforgassa (a hölgyek kedvence).

A Normál és a Sport megnehezíti a kormányt, ugyanakkor kissé elveszi az információtartalmat.

Mindazonáltal a Comfort üzemmód pontosabban továbbítja a visszajelzéseket.

Az volt a benyomásom, hogy az ülést egy szabó készítette az én igényeim szerint, a párnán nem állítható a dőlésszög, mert az pontosan ugyanolyan, mintha hozzám igazították volna, a lábam nem lóg, nagyon kényelmes.

A szék rendelkezik hosszirányú beállítással, lifttel, háttámla dőlésszög beállításával és derék támasztékkal.

A Kia Ceed New motorháztetője alatt található motor 1,6 literes térfogattal, 130 lóerővel és 157 Newton méteres nyomatékkal rendelkezik.

Hatfokozatú hidromechanikus automata sebváltó.

A helyzet az, hogy a maximális nyomaték határa körülbelül négyezer fordulat, félig lenyomva a gázpedált instabil helyzetben az auótpályán csak egy szinttel vált lejjebb, és ez a nyomaték hiánya miatt nem elegendő. Véleményem szerint jobb lenne, ha az automata 2-vel csökkentené azt.

A Kia Ceed New fogyasztása a kombinált ciklusban körülbelül hét és fél liter, és ez klímaberendezés működésével együtt!

Nagyon aktív vezetés esetén is nehéz tíz liter fölé emelni a számítógépes értékeket.

Most pedig pár szóban véleményezem a felfüggesztését.

A fejlesztők nem tudták megtanítani a futóművet a gyors rezgések csillapítására, és a legrosszabb az, hogy a kanyarokban az autó még a szögét is megváltoztatja, ellenkezőre.

A kerékdobok zaja is hallható, egy ekkora összegű autóban több akusztikai kényelmet várnék el. És szeretnék egy teljesértékű bőr belső teret is.

Összességében nagyon megtetszett a Kia Ceed New, ajánlom azoknak, akik kiszemelték.

Администрация

Ajánlom

0

Szabálysértés bejelentése

Minden hozzászólás

Értesítés a
0 Legyél az első, aki hozzászól
Inline Feedbacks
View all comments