Közzétéve 2024 szeptember, 10 - 14:14
Pepita.hu ZERO Customer Service
Ár : 15000 Forint
Rendeltem egy terméket másnapi kiszállítással, bízva abban, hogy a cég gyors és megbízható szolgáltatást nyújt, ahogy azt ígérte. Azonban, öt nap elteltével a nyomkövetési állapot még mindig csak “rendelés beérkezve” volt, ami rendkívül frusztráló, figyelembe véve, hogy a terméket időben, az unokaöcsém születésnapjára szántam. Az idő múlásával egyre nagyobb aggodalommal figyeltem a nyomkövetési információkat, reménykedve, hogy a helyzet megoldódik, és a csomag végre mozgásba lendül. Amikor azonban semmi változás nem történt, kénytelen voltam felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Az ügyfélszolgálattal való beszélgetés során sajnos csak tovább növekedett a csalódásom. Miután hosszasan próbáltam elmagyarázni a helyzetet és majdnem könyörögtem, hogy bármelyik futárral szervezzék meg egy expressz kézbesítést, azt a választ kaptam, hogy a rendszerben nem tudják módosítani a futárt. Ez a válasz teljesen érthetetlen és elfogadhatatlan számomra, hiszen egy vásárlóként azt várnám el, hogy a cég minden lehetséges megoldást megfontoljon annak érdekében, hogy a terméket időben megkapjam. Úgy érzem, hogy az ügyfélszolgálat teljesen figyelmen kívül hagyta az ügyfél elégedettségét, és semmilyen valós segítséget nem nyújtott.
Különösen kiábrándító volt, hogy Vivien, akivel telefonon beszéltem, csupán felsorolta az összes dolgot, amit nem tudnak megtenni, ahelyett, hogy valamilyen megoldást kínált volna a cég hibájára. Az már csak hab a tortán, hogy még egy „elnézést kérünk a kellemetlenségért” sem hangzott el a telefonban, ami alapvető udvariasság lenne egy ilyen helyzetben. Ahelyett, hogy a cég elismerte volna a hibáját és megpróbált volna valamilyen módon kárpótolni, úgy éreztem, hogy teljesen magamra hagytak a problémával.
Ennek eredményeként az unokaöcsém ajándék nélkül maradt a születésnapján, amit különösen fájdalmas volt látni, hiszen gyermeki izgalommal várta az ajándékát. Az, hogy a Pepita öt nap után sem volt képes megszervezni egy másnapi kiszállítást, egyszerűen elfogadhatatlan és teljesen aláásta a cégbe vetett bizalmamat. Egy ilyen tapasztalat után nehéz elképzelni, hogy újra a Pepitán keresztül rendeljek valamit, hiszen nem csak a kiszállításban, de az ügyfélszolgálatban is súlyos hiányosságok vannak.
Úgy gondolom, hogy a hibák előfordulhatnak minden cég életében, de a jó vállalatok mindent megtesznek annak érdekében, hogy ezeket a hibákat helyrehozzák, és az ügyfeleik elégedettségét helyezzék előtérbe. Sajnos a Pepitának ezen a téren még rengeteget kell tanulnia. Ez a tapasztalat azt mutatja, hogy a cég nem csak a szállítási szolgáltatások kezelésében, de az ügyfélszolgálat működésében is komoly problémákkal küzd. Az, hogy egy vásárló ennyire magára maradjon egy ilyen helyzetben, és még egy bocsánatkérést sem kapjon, azt jelzi, hogy a cég számára az ügyfél elégedettsége nem elsődleges fontosságú.
Mindezek után sajnos úgy döntöttem, hogy nem fogok visszatérni önökhöz vásárolni. Egy vállalatnak az ügyfelei elégedettsége kellene, hogy a legfontosabb legyen, és amikor ez nem valósul meg, az hosszú távon a cég hírnevét is súlyosan károsíthatja. Remélem, hogy a jövőben a Pepita jobban figyel majd az ügyfelei igényeire, és tanul a mostani hibájából, mert ez a tapasztalat sajnos teljesen elvesztette az önökbe vetett bizalmamat.
ucsilla
Nem ajánlom
Szabálysértés bejelentése
Minden hozzászólás