Stressz - vélemény

Átlag: 5 (1 szavazat)

Közzétéve 2021 október, 27 - 13:13

Stresszről!Röviden,velősen!

Felhasználási tapasztalat:: fél év, vagy több
Ár : 1100 Forint
Vonalkód: 10933

Ki ne lett volna már ideges valamiért,amit a nehéz helyzet vált ki.Számtalan ilyen hatás ér minden embert életében.

Fontos témának találom,és igyekszem röviden lényegre törően foglalkozni vele.Mindenkinek ajánlom, fusson át,olvassa el ezt a véleményenm és szívlelje meg a leírtakat.

A hosszan tartó felfokozott feszültség nem tesz jót a testnek,és a léleknek sem.Az idegeskedést és a szorongást nem pusztán maga a nehéz helyzet váltja ki,hanem a tehetetlenség és a kilátástalanság egyre elhatalmasodó érzése is.Legjobb amit tehetünk,hogy megpróbálunk lazítani.Hogyan lazítsunk?Erre próbálok lehetőségeket,módszereket ajánlani.

ERRE VALÓK A GYÓGYNÖVÉNYEK!

A kamilla áldásos hatását már az ókori görögög is ismerték.Természetgyógyászok is ajánlják a stresszes állapotokra.

Én magam gyakran fogyasztom és szeretem is fanyarkás ízét kedvelem.Javasolom igyunk naponta 1-1 csészével naponta háromszor.A kamillát más nyugtató gyógynövényekkel,például levendulával és macskagyökérrel együtt csomagoljuk gézbe,és tartsuk a vízcsalp alá,miközben a kádba fürdővizet engedünk.

FONTOS A C VITAMIN!

Olvastam,hogy a vizsgálatok szerint azoknak a stressz alatt álló embereknek,akik naponta 1000mg C-vitamint szedtek,kisebb mértékben emelkedett a vérnyomása,és hamarabb helyreállt a stresszhormintszintje,mint azoknak,akik nem kaptak kiegészítőt.

A GINSZENG!

Óvja a szervezetet a stressz hatásoktól,mivel elősegíti a stresszhormon felszabadulását,és támogatja a hormont termelő szervek pl. a mellékvese működését.Azt javasolják,hogy kisebb adagban kezdve és a dózist fokozatosan növelve szedjük naponta kétszer a feszült időszakban.

ZENE!

Kutatások bizonyítják,hogy a zene csökkenti a vérnyomást és még a stresszhormonszintet is a vérben.Hallgassunk megnyugtató dallamokat.

Amikor már úgy érezzük,hogy a szorongás már megbénít,idézzünk fel valamit amivel kapcsolatban ugyanilyen feszültséget éreztünk egy évvel ezelőtt.Mennyire tűnik fontosnak most?Próbáljunk előremenni egy évet az időben,és tekintsünk visszajelenlegi gondunkra.Időutazásunk végén valószínűleg már nem is tűnik olyan kétségbeejtőnek a helyzet.

RELAXÁCIÓ!

Próbáljunk ki relaxációs technikát.Feküdjünk le egy csendes és kényelmes  helyen.Hunyjuk be a szemünket és hajlítsuk be a lábujjainkat jó erősen, és tartsuk így kb. 10 másodpercig,azután lazítsuk el.Ezután feszítsük meg és ernyesszük el a lábfejünket,a lábunkat, a hasunkat, ujjainkat nyakunkat, karunkat, vagyis fokozatosan,tetőtől talpig lazítsuk el az egész testünket.

MEDITÁCIÓ!

Klinikai vizsgálatok igazoják,hogy oldja a feszültséget.Hogyan csináljuk otthon?Üljünk le kénelmesen valahová,ahol senki nem zavar.Hunyjuk be a szemünket.Válassznk egy szót vagy kifejezést,pl.minden rendben lessz.Miközben a légzésünkre összpontosítsunk,minden kifújáskor ismételjük meg a kifejezést.Ha gondolataink elkalandoznának,tereljük vissza őket a választott szóhoz,kifejezéshez.Próbáljunk erre összpontosítani 10-20 percig.Végezzük ezt a gyakorlatot legalább naponta egyszer.

Menjünk el sétálni,vagy végezzünk valamilyen testmozgást,Korlátozzuk az alkohol,koffein,és nikotinfogasztást.Ezek az anyagok ugyanis  felerősítik a stressz fizikai tüneteit, például a szapora szívverést,a remegést, a tenyér nyirkossá válását, fokozzák a szorongást,valamint az ingerlékenységet is.

Válaszunk magunknak valamilyen hobbit.A kertészkedés a kézimunka, keresztrejtvényfejtés,az olvasás segíthet eltávolodni a hétköznapok problémáitól.

FONTOS!

Kérjünk orvosi segítséget,ha a stresszel összefüggő változások befolyásolják az életminőségünket, a szorongás megbénít,nehezen tudunk elaludni,vagy éjszaka gyakran felébredünk,jelentősen nő az étvágyunk,vagy krónikus heves fejfájás,hát- nyakfájdalom,ekcéma, bél szindróma jelentkezik.Hosszú távon ugyanis a stressz megnövelheti a szívinfarktus, a gyomor és bélfekély, az allergia, depresszió és más betegségek kockázatát.Vigyázzunk magunkra!

Mindenkinek stresszmentes napokat kívánok!

-Hátrányok

Súlyos esetben orvos kell!

janosom

Ajánlom

0

Szabálysértés bejelentése

Minden hozzászólás

Értesítés a
0 Legyél az első, aki hozzászól
Inline Feedbacks
View all comments