Depresszió - vélemény

Átlag: 5 (1 szavazat)

Közzétéve 2021 október, 07 - 22:22

Depresszió

Felhasználási tapasztalat:: fél év, vagy több
Ár : 400 Forint
Vonalkód: 106699

Több hírességról is tudunk akik depresszióban szenvedtek.Ludwig Beethoven. Vincent,Winston Churchill stb.

Mi lehet a baj?

Lehetséges,hogy tragédia ért bennünket,de akár meghatározó ok nélkül is érezhetünk szomorúságot,ürességet,és szorongást.

A depresszió egészségügyi,genetikai és környezeti tényezők együttes fennállásával függ össze.

Az enyhe depresszió,vagy disztimia gyógyszerekkel és kiegészítő gyógymódokkal jól kontrollálható.

A súlyos debresszió  esetén az érzelmi mélypont hetekig tart, a nagyfokú szorongás a beteget az öngyilkosságba is hajszolhatja.

A depresszió különleges formája a bipoláris betegség, vagy mániás depresszió.Szélsőséges hangulatváltozás jellemzi, a levert depressziós időszakot felfokozott, mániás szakok váltják fel

A szülés után a hormonváltozások miatt is kialakulhat depresszió,mely megfelelő kezeléssel betegség visszamaradása nélkül gyógyítható.

Pár tanács a gyógyuláshoz!

ÍRJUK LE MIT ÉRZÜNK:

Különösen azt írjuk le ami fáj.Megaláztak, hülyének, csúnyának neveztek,tehetetlennek,kigúnyoltak, stb.

Kutatások szerint mindössze néhány nap alatt jelentősen javult azoknak a betegeknek a lelkiállapota,akik naponta 20 percet töltöttek ezzel a foglalatosággal.Üljünk le, és vessünk papírra mindent, ami eszünkbe jut arról az eseményről,amelyet éppen a legrosszabbnak tartunk.Ne gondolkozzunk,ne álljunk meg közben,csak írjunk.

SEGÍTHET A HIT IS:
Egy  4000 idős ember részvételével végzett vizsgálat eredménye szerint a vallási szertartásokat látogatók fele, akkora valószínséggel szenvedtek depresszióban,mint azok, akik nem jártak semmilyen istentiszteletre.

A TRIPTOFÁN nevű aminosav a közérzetjavító szerotoin termelődéséhez szükséges.Sok fehérje tartalmú élelmiszerben megtalálható.Tejben, csirke, pulykahúsban,datolyában,és a mogyoróban is.

MOZGÁS ÖRÖME:

Szintén javítja a közérzetet.Naponta 30 perc kiadós mozgás után mindjárt szebb színben látjuk a világot.

SZÉNHIDRÁT HIÁNYA!

Hozzájárulhat a rossz közérzetünkhöz, rosszkedvünkhöz.Zöldség, gyümölcsök, a bab és a teljes kiőrlésű gabonák segíthetnek.

OMEGA 3  zsírsavak amelyek a halban találhatóak  szintés segíthetnek.Együnk tehát sok halat,hetente legalább kétszer.

CSÖKKENTSÜK A KÁVÉ ÉS ALKOHOL FOGASZTÁSUNKAT!

Ha gyakran kávézunk vagy kólázunk,legyünk mérsékletesebbek, a koffein korlátozza a szerotointermelést,ami összefüggésbe hozható a depresszió kialakulásával.Az alkohol eleinte javítja a hangulatot, hossz távon hozzájárulhat a depresszió kialakulásához.

ORBÁNCFŰ FOGYASZTÁSA JAVASOLT!

Vegyünk be naponta háromszor,étkezés közben orbáncfüvet tartalmazó készítményt.Tudományos kisérletek bizonytják,hogy

ez a gyógynövény enyhíti a depressziós tüneteket.

A MAGNÉZIUM is nélkülözhetetlen az egészséges idegműködés helyreállításához és fenntartásához.Szorongás és depresszió enyhítésére szedjünk rendszeresen magnéziumot.

Számtalan sok módszer és gyógymód található a szakirodalomban, a természetgyógyászatban, orvoslásokban a szorongás és a depresszió enyhítésére, kezelésére. Jelenleg nem kívánok ezekbe belemerülni,csupán pár, leggyakoribb gyógymóddal igyekeztem segíteni a bajokon.Mielőbbi szorongás és depresszió mentes napokat kívánok!

+Erősségek

Hatásos,hatákony!

-Hátrányok

Nincs!

janosom

Ajánlom

0

Szabálysértés bejelentése

Minden hozzászólás

Értesítés a
0 Legyél az első, aki hozzászól
Inline Feedbacks
View all comments